woensdag 16 februari 2011

Lekker schaapje.....

Het Ouessant vachtje dat al wat vervilt was, heeft een nieuwe bestemming gevonden. Hieronder zie je het vachtje in de week afgelopen zomer buiten.



Ik heb er wat bergschaap tegenaan gevilt en voilĂ  een lekker haardkleedje....



Zeg nou eerlijk, wat is er nu fijner....

Ik vond nog een foto van een tas die ik gemaakt heb voor een vriendinnetje van Bijke. Ze heet dus Fleur...


Tijdens mijn zoektocht kwam ik deze foto tegen. Ik weet niet meer welke wol het is die ik daar aan het verven ben maar aan de kleur te zien,  waren het uienschillen.


Hieronder twee kettingen die ik gemaakt heb voor mijn collega's Thea en Charlotte.


  Ik ga nu verder met het afmaken van mijn tassen. Misschien lukt het om vanmiddag nog dit op mijn blog te plaatsen.


1 opmerking:

  1. Mooie dingen en ik vind je haardkleedje geweldig, wat erop ligt ziet er ook lief uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen