zaterdag 28 mei 2011

Schapenjasjes....

Het scheerseizoen is weer aangebroken. Geweldig! Vandaag een mooie verzameling kunnen bemachtigen! Walliser Schwarznase, Scottish Blackface, Badger Welsh Mountain, prachtig Veluws Heideschaap, Karakul, Herdwick, Coburger Fuchs, Kärtner Brilschaap en een hele mooie Shetland die op een klein gedeelte na in zijn geheel bruikbaar is. Heb laatst ook nog twee mooie Ryelandvachten gevonden zonder ook maar een strootje of grasje erin! Echt prachtig! Ga morgen lekker de hele dag op mijn gemakkie vachten uitzoeken, want volgende week is weer een drukke werkweek en ik ben nog herstellende van mijn verkoudheid/voorhoofdholte ontsteking, dus doe ik het dit weekend nog even rustig aan....


Ik heb vorig weekend ook weer een voorraadje vlierbloesemsiroop gemaakt. Lekker met wat citroen en koud bubbeltjes water....
 
Ik heb maar meteen een stekje meegenomen. Hopelijk slaat het aan en hebben we over een paar jaar ons eigen struikje....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten