dinsdag 19 mei 2015

Cat's Paw Scarf

Ik heb 'm af! De 'Cat's Paw Scarf' van Elizabeth Lovick. Mijn eerste kantsjaal ooit! De shawl heeft een lengte van 1 meter 85 en ik heb 80 gram garen gebruikt, gebreid op naalden 5.5. Dit patroon is heel goed te doen en smaakt naar meer! De eerst 30 cm moest ik goed tellen en mijn hoofd erbij houden, maar op een gegeven moment onthield ik het patroon en toen werd het een soort van 'mindless knitting'. Ik heb deze shawl voor mijn schoonmoeder gebreid. Zij is gisteren 77 jaar geworden. De foto is niet denderend, want het waaide te hard, dus heb ik de shawl liggend moeten fotograferen.

I finished my Cat's Paw Scarf by Elizabeth Lovick, my first lace project ever! I used 80 grs of yarn and the total length is 1.85 m. The pattern is fairly easy. I had to really concentrate on the first 30 cm, but after a while I knew the pattern by heart and it became 'mindless knitting'. I really enjoyed knitting this scarf. It made it for my mother in law, who turned 77 yesterday. Due to the strong wind this morning, I had to take the picture this way, it is not great... Have a nice day!



2 opmerkingen:

  1. Erg mooie sjaal! Leuk patroon!
    Wat voor garen heb je gebruikt?
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It is beautiful, well done! I love the shades as well,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen