dinsdag 19 november 2013

Garenvoorraad... Stashed yarn...

Ik was alleen maar op zoek naar een ontbrekend bolletje wol en ineens ben ik een uur lang lades en manden met bollen katoen, acryl, microvezel (of een combinatie van die drie) aan het sorteren en op aan het ruimen!! Zo'n 10 jaar geleden gekocht, in het pre-wollen tijdperk, om schattige baby- en peutertruitjes of vestjes van te breien, die nu niet meer passen. Oh, wat erg! Wat zonde!
Laat ik eens kijken of ik er nog sjaals en mutsen van kan breien of wellicht vestjes voor de jongste twee, als ik verschillende kleuren gebruik... Kan het natuurlijk ook combineren met wollen garens. Granny squares is een optie of jasjes en mutsjes voor die drie honden-belhamels van ons. Pfff..., laten we zeggen dat ik voorlopig niets meer nodig heb!

I was merely searching for some missing yarn and now I find myself sorting and clearing out drawers with stashed balls of cotton, acrylic, syntetic yarn or a combination of these fibres (my pre-wool area ;-)). It's been sitting there for 10 years! The children have grown since then, so the cardies and sweaters I had planned to knit won't fit anymore . I have no idea what to do with it. What a waste!! And nowadays wool rules the Wolbeest house of course....
I could, of course, knit lots of different garments for our three dogs...

(foto gevonden op internet... picture found on the internet...)

1 opmerking: