zaterdag 22 september 2012

I'm in heaven!....

Ik ben vandaag een 40-tal vachten aan het uitzoeken (je bent een Wolbeest of niet ;-). De mooiste stukken bewaar ik en stop ik een een stevige plastic zak tot het moment dat ik de wol wil gaan verwerken! Een uitgelezen moment voor onze hond, die al een week of twee het spoor bijster is, voor een heterdaadje! De sorteerpauze van het baasje is de kans om eens even uitgebreid te gaan snacken!

The weather here is gorgeous today, so I thought the time was right to start sorting my 40 or so fleeces of this year and wrap them up. I use these see-through bags to store the fleeces until the moment that I want to process them. My sorting break providing an ideal moment for a dog to have a secret snack! I just have to show you these pictures!

Das Wetter ist so schön heute, daß ich mich entschlossen habe, meine 'Rohwolle Ernte' dieses Jahres zu sortieren und verpacken. Eine kleine Pause des Herrchen ist der ideale Moment für unseren Hund für einen heimlichen 'Snack'! Überzeugt Euch selber!




7 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig, heerlijk genieten zo. Wat een boef hè. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk maar wat een leuke foto's Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 40 vachten , ja dan ben je echt een wolbeest , net als je hond dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een écht wolbeest volgens mij, ha,ha. Geweldig! gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hond en dat die dat lekker vind. Ze zeggen wel eens dat de hond op zijn baasje lijkt, nou volgens mij heeft hij dat ook van je afgekeken. Hij ziet niet anders. Leuk!
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen