dinsdag 29 mei 2012

Haken... Crocheting

Ben nogal verkouden en wil me vanmiddag een beetje rustig houden met een haakwerkje. Ik haak niet zoveel, niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat ik het niet zo vaak doe (duidelijk?). Het Wolbeest gaat volgende week Middeleeuws en gaat een tasje haken dat past bij de Middeleeuwse jurk. Ik heb een flinke voorraad zelfgesponnen strengen garen, vaak gemaakt van kleinere batts en dus te weinig om iets groters van te maken. Ik heb nu de meest 'authentieke' uitgezocht voor dit Middeleeuwse project en ga de sprong wagen! Wordt vervolgd...

I am preparing for a quiet afternoon as I am suffering from a bad cold. A bit of crocheting shouldn't do any harm, so I am starting to crochet a 'Medieval' bag, to go with my Medieval outfit. Next week, Het Wolbeest goes Medieval at a Historical Festival. I searched my stash for suitable yarns and picked two. To be continued....


4 opmerkingen:

  1. Leuk lijkt me dat, ik haak ook niet zoveel, maar soms kom je er niet onderuit :-).

    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, ik zag het patroon al onder de wol liggen.. lijkt me erg leuk om Middeleeuws te gaan :)! Mooie wol ook, past er goed bij! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héeeeeee, middeleeuws? Wat waar en hoe?
    bij ons soms?? HOME Eindhoven?
    of elders?
    Vertel vertel........

    BeantwoordenVerwijderen