zaterdag 30 april 2011

Trieste aanblik....

Gisteren was het raar weer. Eerst heel benauwd. Plotsklaps harde windvlagen, onweer en regen. Vervolgens loop ik naar buiten en zie ik dat onze fluweelboom omgewaaid is! Ik vind het zo erg! Het was een mooie boom die veel schaduw gaf en nu ligt de boom als een geknakte lucifer half op de trampoline..... De kinderen hebben er maar meteen een hut van gemaakt. We zullen vanavond de boom in stukken hakken en te drogen leggen, dan kunnen we het hout nog in de kachel opstoken. Het zal wel even duren voordat we weer zoveel schaduw hebben.... Tja, niks meer aan te doen. Misschien doet een walnotenboom het goed op die plek. Sla ik twee vliegen in een klap: met de schalen kan ik wol verven én het houdt de muggen op afstand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten