dinsdag 7 januari 2014

Fantastische verrassing... A pleasant surprise...

Mijn jaar is druk begonnen met nieuw werk, 'oud' werk, verschillende workshops en opdrachten. Zelfs voor een schaap met vijf poten, zoals ik, was dat ff aanpoten eerlijk gezegd. Helemaal blij werd ik toen ik vanavond foto's in mijn mailbox vond van deze prachtige muts die zij voor mij breidde van zelfgesponnen en plantaardig geverfde shetlandwol naar het patroon Sheep heid van Kate Davies!!! Ik vind haar patronen geweldig! Ik ben helemaal happy! Zó lief! Dank je wel lieve Ineke!

The New Year had a busy start for me: new job, old job, workshops and different custom orders. A bit too much even for a five legged sheep like me. When I opened my mailbox this evening, I was pleasantly surprised by photos of this fabulous hat that she knitted specially for me, using handspun, naturally dyed shetland wool following the sheep heid pattern by Kate Davies, one of my favorite designers. I am absolutely speechless. The New Year couldn't have had a better start! Thank you very much dearest Ineke!

 

5 opmerkingen:

  1. Deze prachtige muts is nu bij een echte wol fanaat, gebreid door een andere liefhebber. Wat is ie prachtig!! Veel plezier er mee.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is geweldig, prachtige muts, dat moet een feestje zijn om hem te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kleuren en schitterend design! Héél mooi werk!

    BeantwoordenVerwijderen